czwartek, 9 października 2008

Instrukcja do Śmieciuszka.


Stare [Przeczytane]
- teksty o książkach (nazwane przeze mnie roboczo - przemyśleniami polekturowymi), zamieszczane, czasem przed wiekami, w różnych zakątkach sieci. Część treści odwołująca się do mojej ówczesnej sytuacji życiowej oraz tego, co działo się w danym momencie, mogła się zdezaktualizować, ale to niestety, a może stety, taka uroda staroci :D

[Przeczytane] - jw. tyle, że świeżynki :D Aby czytającym usprawnić wyszukiwanie, a sobie pozwolić na automatyczne podsumowanie roku, etykiety podzielono na lata, np. [Przeczytane 2008] itd.

[Ksiązecki] - dla dzieci małych i tych troszkę większych, od poczęcia po setkę i dłużej, przeczytane i przebadane przez nas w drodze do dorosłości chłopaków.

[Nieprzeczytane] - rzadko, bo rzadko, ale zdarzają się książki, przy których wysiadłby cierpliwy Indianin, a cóż dopiero, coraz bardziej choleryczny, Bazyl. Ciśnięte w kąt :D

[Progenitura] - mam nadzieję, że coraz częściej aktualizowany, zbiór mądrości i śmiesznotek, których autorami są nasze dzieci.

[Miscellanea] - jak sama nazwa wskazuje zbiór różności, które moim zdaniem nie mieszczą się w ramach pozostałych działów.

[Obejrzane] - totalnie amatorskie opisy, wszelkiej maści filmów, które miały okazję przewinąć mi się przed oczętami.

[Odsłuchane] - O muzyce nie umiem pisać jeszcze bardziej niż o książkach i filmach, ale słucham i chcę o tym pisać.

[Magiczne obrazki] - bo tak śpiewała pani Majka Jeżowska o tych, częstokroć wyszydzanych, kuzynach książki.

[DKK] - książki przeczytane w ramach powołanego przeze mnie do życia i nieśmiało pączkującego Dyskusyjnego Klubu Książki :).

Mam nadzieję, że wkrótce dołączą do powyższych nowe kategorie, a jak chłopaki podrosną, dołączy do grona autorów moja Żona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników je zamieszczających. Prowadzący bloga nie ponosi odpowiedzialności za treść tych opinii."